donderdag 16 januari 2014

De 'gewoon niet' tag!

Hoi lieve mensen!

Ik heb vandaag de 'gewoon niet' tag voor jullie. Deze tag bestaat uit een aantal woorden, en daar beschrijf je iets bij wat je op dat gebied gewoon echt niet vind kunnen. Let's go! 

1. Eten 

Tja, moeilijke vraag. Zelf hou ik niet van doperwten, maar als ik iemand anders het zie eten, vind ik het niet erg. Maar wat ik gewoon echt niet vind kunnen zijn van die Kaasslierten van een of ander merk, het smaakt naar touw! Not done!

2. Muziek

Hmmm... Wat vind ik echt niet kunnen bij muziek? Ik vind eigenlijk alle soorten wel leuk, van pop tot liedjes van vroeger. Maar hardcore vind ik echt verschrikkelijk! Het is gewoon niet muzikaal. Natuurlijk zijn er wel hele goede DJ's, maar toch, hardcore vind ik echt niks.

3. Kleding

Laat ik voor op stellen, dat iedereen natuurlijk mag dragen wat hij/zij leuk vind. Maar wat ik echt niet vind kunnen, zijn kleren die er een beetje hoerig uitzien, zoals te korte rokjes etc. Ook vind ik bij jongens echt een afknapper als ze een GTA shirt aanhebben!

4. Geuren

Ehm... Ik vind vanille niet echt lekker. De meeste mensen vinden het heel lekker, maar ik weet niet, ik vind het gewoon niet lekker ruiken.

5. Seizoen 

Ik heb geen idee... Ik wil altijd winter in de zomer, en zomer in de winter. Ik weet het niet...

6. Youtube

Ik vind het echt verschrikkelijk als er filmpjes op YouTube worden gezet, zonder dat hij/zij het wil!

7. McDonalds

Ik vind gewoon alles lekker van de McDonalds! :)

8. Personen

Ik hou niet van doorsnee mensen, mensen die net zo zijn als alle anderen. Achter mensen aanlopen, nooit gek durven te doen, nooit voor hun eigen mening uit durven te komen. Sommige mensen durven gewoon niet te laten zien wie ze zijn, daar hou ik niet van.

9. Bekende mensen

Ik haat echt beroemde mensen die verslaafd zijn aan drugs, en ook aan de drugs zijn tijdens hun optreden. Ook haat ik het als beroemde mensen niet met hun fans op de foto willen. Of dat mensen beroemd zijn geworden, omdat ze de dochter, of de zoon van... zijn, en ze niet beroemd zijn geworden vanwege hun talent.

Dit was mijn 'gewoon niet' tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Kusjes Rens! :)

1 opmerking: