maandag 30 december 2013

2014

Hoi!

Nog één dagje, en dan is het zover... 2014! Een nieuw, mooi, (hopelijk) fantastisch jaar.
Ik hoop dat 2014 een mooier jaar wordt dan 2013, ik vond 2013 niet echt een topjaar.

Wat ga ik met oud & nieuw doen?
Tja... Niet veel bijzonders. Ik ben te laat geweest met regelen, ik vond kerst ook niet top dit jaar. Ik had het echte kerstgevoel niet. (Wat ik overigens heel jammer vond...)
Ik wil heel graag 'Wie ben ik?' op RTL4 kijken, want ik vind dat echt geweldig!
Verder ga ik op oudejaarsdag met een wat oudere mevrouw Appelbeignets bakken. (Gezellig!)
Om iets voor twaalven ga ik waarschijnlijk naar een vriendin, die gelukkig 5 huizen verderop woont!

Ik heb nooit heel veel met vuurwerk, ik vind het mooi om naar te kijken, maar na 1 uurtje ben ik er ook wel klaar mee.
Wat een zeurblog is dit eigenlijk haha...
Ik heb eigenlijk maar 1 voornemen voor komend jaar:
- Overgaan naar 3 havo. 

In de afbeelding hieronder vind je een tekst, en deze tekst vind ik heel mooi en geeft me weer hoop! 

Ik hoop echt dat 2014 een jaar wordt met veel gezelligheid, mooie momenten, liefde, veel nieuwe kansen en humor. Ik wens jullie allemaal een heel fijn nieuwjaar!

En niet vergeten: altijd blijven lachen, dromen en genieten hè?

X Renske 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten